Friday, April 26, 2013

dekupaj kağıdı mı aramıştınız?

Bundan aylar yıllar evvel ahşap ile uğraşmışlığım var:) daha önce de blogumda bahsetmiştim elimdeki kıymetli arşivimden. Biraz önce harddiskimde birşeyler ararken neler bulum neler... hiç dünyayı nette gezmeyin, en iyi en bedavaları burda! Bazı  Scrapbook kağıtlarının zip dosyasını almıştım, ama ücretli olduğu için burada komün bir paylaşımda bulunmamı eser sahibi pek tasvip etmeyebilir..
 o yüzden dünyadaki birsürü site ve blogdan topladığım ganimetlerimi siz sevgili craft dostlarlıyla paylaşmak istedim.


 Bu resim seramik kabartma ile çok hoş duruyor, ben yaptım bunu tablo olarak. Deniz kenarı, huzur, martı...çok zevkli bir çalışma olmuştu!


                                               

                                             Bu güzel resimden mutfağıma tablo yapmıştım

                                                             

                                                        Kathy Hatch, çok yalın!

               

                    Susan Winget, öyle güzel resimleri takvimleri var ki...tam seramik kabartma için! 






                             Biraz da tarzınıza bağlı tabi, ama bu resimler çok güzel yahu:)


3 comments:

  1. bayıldım hepsi çok güzzel bende bir ara paylaşmıştım bakmak istersen sevinirim

    ReplyDelete
  2. It's in fact very complicated in this full of
    activity life to listen news on TV, therefore I only use web for that purpose,
    aand obtain the most up-to-date news.

    ReplyDelete
  3. Fabulous, what a web site it is! This website gives helpful data to us,
    keep it up.

    ReplyDelete