Monday, March 12, 2012

dekupaj kağıtları


  Ben bugün küçük bir hazine bulmuş kadar sevindim! Harddiskimin hafızası gitmişti bir vakitler...snif...snif...kenime özenle seçtiğim onca güzel dekupaj kağıdı vardı...onca..bince:) Ahşapla uğraşanlar bilir, en zevkli kısmı projeyi tasarlamak, ama gel gelelim yüksek çözünürlükte güzel kağıdı bedava bulabilmek bayağı bir arama ister! 
Blog hop yapınca canlarım, ben neler bulmuştum neler...fıyyyy...Türkiye den de şahane paylaşımlar var, çoğunu unuttum, hepsine paylaşımları için sonsuz teşekkürler! O zaman ben blog yazmıyordum, sadece ordan oraya uçan yersiz yurtsuz blogsuz bir hayalet idim...
Neyse, uzattım yine, hah o arşifime eklediğim bazı güzel kağıtları buldum, paylaşmak istedim.
Bazıları scrapbook kağıdı, fotoshop kullanımı için de kullanılıyor. Kolaj yapılınca çok özel oluyorlar ahşap objelerde. 
Buyrun arkadaşlar, sağdan soldan, dünyanın dört bir yanından, netten bedava bulduğum kağıt koleksiyonumu sizlere gururla sunarım:)
Bu kağıtlardan yapacağınız cicileri merak ediyorum doğrusu!






















Arnie Fisk resimlerini de çok beğeniyorum, ben henüz uygulamadım, çünkü çözürlüğü çok yüksek değil, ama bardakaltlığına yapmayı düşünüyorum. Evde yazları cottage ve sea side esintilerini seviyorum.








No comments:

Post a Comment