Tuesday, December 28, 2010

outdoor ben

var olan en sıkı ''aussteiger'' ile inanılmaz keyifli ve özgür zaman geçirdikten sonra yeni bir ben oluştu...outdoor ben! etik ve toplumsal değerler diye birşey yok, zaman mekan yok, rahat relax..ohhh... ben de aussteigen yapıcam;-))
Koray, profesyonel rehber, tarihci ve  best bro'...!!
şimdi böyle bir adama da böyle özel bir hediye vermek istedim ve hemen işe koyuldum:

                                  daha henüz bitmedi ama sıralaması bu şekilde, bu kapaksayfası!

                                                                   veee devamı:







                                                      ROCK'N ROLL BABE!!!!

                                          birazdan sayfaları da birleştirdimmi müthiş bişi olcak!

No comments:

Post a Comment